Σελίδες

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Σκοτώνουν τα Παιδιά μας. Τι Σημασία Έχει;


Συμπολίτες μου, Συνέλληνες, σύντροφοι,

            Με λένε Κώστα, με λένε Γιάννη, με λένε Νίκο, με λένε Μαρία, με λένε Άννα, με λένε Κατερίνα. Τι σημασία έχει;

            Είμαι ένας άνεργος, είμαι ένας ιδιωτικός υπάλληλος, έχω ένα μικρό μαγαζάκι, είμαι υδραυλικός, καθηγήτρια. Τι σημασία έχει;

            Είμαι άγαμος, είμαι παντρεμένος, έχω παιδιά, είμαι παιδί. Τι σημασία έχει;

            Είμαι πολίτης μίας χώρας που οι πολιτικοί της, έκλεψαν, λήστεψαν, καταχράστηκαν, σπατάλησαν. Τι σημασία έχει;

            Είμαι πολίτης μίας χώρας που οι πολιτικοί της νομοθέτησαν αλλά νόμους δεν τήρησαν, εκλέχθηκαν για εκπρόσωποι μας αλλά δεν μας εκπροσώπησαν. Τι σημασία έχει;

            Είμαι πολίτης μίας χώρας στην οποία εκλέγουμε πολιτικούς για να διαφυλάξουν τη Δημοκρατία και αυτοί την έβαλαν στην εντατική γιατί δεν μπορούν να την σκοτώσουν αφού οι ιδέες δεν σκοτώνονται. Τι σημασία έχει;

            Μου έκοψαν, τη σύνταξη, το μισθό, την Υγεία, την Παιδεία, την Πρόνοια και σήμερα έρχονται και μου ζητάνε να κάνω υπομονή για να βγούμε από την κρίση και να ορθοποδήσουμε. Τι σημασία έχει;

            Μου ζητούν να πληρώσω εγώ για τα χρήματα που αυτοί έκλεψαν, που αυτοί έφαγαν, που αυτοί καταχράστηκαν στο δικό μου όνομα.

            Μου ζητούν να τους ξαναψηφίσω για να σβήσει η ελπίδα από την σκέψη μας, για να πάψουν τα παιδιά μας να κάνουν όνειρα, για να σβήσει το χαμόγελο από τα χείλη μας.

            Μου ζητούν να έχω την δύναμη να κοιτώ τα μάτια του πεινασμένου παιδιού μου, του κουρασμένου πατέρα μου, του προδομένου παππού μου και ασυγκίνητος να τους δώσω άλλοθι να γίνω συνένοχος στο έγκλημα τους.

            Όμως υπάρχει κάτι που μπορεί να τα αλλάξει όλα αυτά. Είμαι ζωντανός, είμαι άνθρωπος, είμαι Έλληνας.

            Έχω όνειρα, έχω ελπίδα και όσο και να προσπαθούν έχω ακόμα χαμόγελο.

            Ναι έχουν σημασία όλα αυτά. Επειδή είμαστε ζωντανοί. Επειδή δεν κατάφεραν ακόμα να με δολοφονήσουν, δεν κατάφεραν ακόμα να με κάνουν να μην σκέφτομαι, να μην κρίνω.

            Δεν κατάφεραν ακόμα να με κάνουν ένα ζώο σαν αυτά που τους ακολουθούν, οι μισοί πρόβατα και οι άλλοι μισοί κομματόσκυλα.

            Είμαστε σε ένα κρίσιμο σημείο και αυτό έχει την σημασία του. Τώρα αποφασίζουμε αν θα γίνουμε συνένοχοι στην εξόντωση μας και την εξόντωση των παιδιών μας ή αν θα αντιδράσουμε.

            Και θυμάμαι την παλιά ινδιάνικη παροιμία.

            Αυτόν τον κόσμο δεν τον κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας τον δανειστήκαμε από τα παιδιά μας. Και μόνο καλύτερο μπορούμε να τον παραδώσουμε

            Το πρόγραμμα τους απέτυχε. Το σχέδιο τους αποκαλύφθηκε. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ θέλουν να παραδώσουν την χώρα για να καρπωθούν τα οφέλη της προδοσίας. Εμείς θα τους αφήσουμε;

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

καλημερα και καλο μηνα... πολυ καλη αναρτηση αναδημοσιευω http://aboutmylamia.blogspot.com/