Σελίδες

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ο Εχθρός του Λαού!!!!


Αγαπητοί μου φίλοι,

            Τα τελευταία δυόμιση χρόνια μέσα από αυτό το blog εκθέτω της απόψεις μου αλλά και θέτω ερωτήματα απέναντι κυρίως στο πολιτικό σύστημα αλλά όχι μόνο.

            Η αλήθεια είναι ότι αυτό το blog το ξεκίνησα με σκοπό να γίνει ένα λεύκωμα εντυπώσεων, ανταλλαγής απόψεων, σκέψεων και συναισθημάτων τόσο δικών μου όσο και φίλων προσωπικών και διαδικτυακών.

            Η δημιουργία του blog μου όμως συνέπεσε με την ανάληψη της κυβέρνησης από τον Γιώργο Παπανδρέου και με ένα σχέδιο ξεπουλήματος της Ελλάδας και εξόντωσης των Ελλήνων από σύσσωμο το πολιτικό σύστημα.

            Έτσι αντί για λεύκωμα δημιουργήθηκε ένα πολιτικό blog μέσα από το οποίο προσπάθησα και προσπαθώ μόνος μου να ενημερώσω τους συμπολίτες μου. Τους συμπολίτες στην πόλη μου για κάποια θέματα που την αφορούν αλλά και τους συμπολίτες μου σε αυτή τη χώρα για το ποια είναι τα σχέδια τους για εμάς.

            Μετά από δυόμιση χρόνια αγώνα όμως και βλέποντας κάποια πράγματα άρχισα να ανησυχώ πραγματικά.

            Βλέποντας ότι μετά από δυόμιση χρόνια μνημονιακής πολιτικής που οδήγησε τους Έλληνες στην εξαθλίωση, οι δημοσκοπήσεις να δείχνουν ότι το 35% των Ελλήνων δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν πάλι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και πως αν αρθροίσω και τα ποσοστά των υπόλοιπων μνημονιακών κομμάτων αυτό το ποσοστό ξεπερνά το 50%.

            Βλέποντας ένα ΚΚΕ να συγκεντρώνει ένα ποσοστό πρωτοφανές για την μεταπολιτευτική του πορεία και όμως οι κομμουνιστές να συνεχίζουν να μιλάνε την ίδια ξύλινη γλώσσα, να ανασκαλεύουν ημέρες του εμφυλίου, να ζουν σε ένα παρελθόν γεμάτο φαντάσματα και να αναπολούν τις εποχές του Σταλινικού Σοβιέτ και των απολυταρχικών καθεστώτων του πρώην Ανατολικού μπλοκ χωρίς να νοιάζονται πραγματικά για τον λαό και τους Έλληνες κάνοντας αντιπολίτευση απλά για να κάνουν αντιπολίτευση γιατί δεν ξέρουν να κάνουν τίποτα άλλο.

            Βλέποντας τη Χρυσή Αυγή να συγκεντρώνει ποσοστά που την βάζουν στη Βουλή (και δεν είναι κάτι κακό αυτό στα πλαίσια της Δημοκρατίας καθώς όλοι έχουν δικαίωμα να εκπροσωπηθούν), έχοντας σαν σημαία την εξόντωση ανθρώπων, την αναίτια βία, τον φανατισμό, τα φασιστικά ιδεώδη, τις ναζιστικές πρακτικές.

            Διαπιστώνω ότι τελικά ανήκω σε μία μειοψηφία ανθρώπων. Ανήκω σε αυτούς που σύμφωνα με όλη αυτήν την συντριπτική πλειοψηφία που ανέφερα θέλω να καταστραφεί η χώρα μου είτε επειδή ζητώ να βγει από την Ευρωζώνη και να βρει τον δρόμο της εκμεταλευόμενη τον δικό της πλούτο αυτή και όχι τα τσακάλια που έχουν πέσει στο σχεδόν άψυχο πλέον κορμί της.

            Ίσως το παραπιστέψαμε το «η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει» και μέσα στην σιγουριά της αθανασίας της την αφήσαμε πολύ καιρό στην εντατική και χωρίς φροντίδα.

            Και καθώς σκέφτομαι όλα αυτά μου έρχονται και μηνύματα από πολλούς που με κάνουν να ανησυχώ μήπως…….

            Είμαι εγώ τελικά ο Εχθρός του Λαού!!!!!

            Είμαι Εχθρός του Λαού επειδή δεν μπαίνω σε κανένα μαντρί όπως όλοι αυτοί, τα κομματόσκυλα του πολιτικού συστήματος.

            Είμαι εχθρός του Λαού επειδή δεν δέχομαι όσο και να μην θέλω τους λαθρομετανάστες στον τόπο μου να τους συμπεριφέρονται σαν ζώα.

            Είμαι εχθρός του Λαού επειδή ανήκω στους λίγους και ανένταχτους και όχι στους πολλούς και προσκυνημένους,

            Είμαι εχθρός του Λαού επειδή πιστεύω στην ένοπλη εξέγερση καθώς η ιστορία έχει αποδείξει ότι μόνο με ένοπλες εξεγέρσεις και αίμα αποκαθιστάται η Δημοκρατία και κερδίζεται η Εθνική Ανεξαρτησία σε μία χώρα.

            Είμαι εχθρός του Λαού επειδή είμαι τόσο υπερόπτης και ματαιόδοξος ώστε να κοιτάω την προσωπική μου βολή και όχι το συμφέρον του τόπου μου.

            Είμαι εχθρός του Λαού γιατί όλα όσα έχω γράψει κατηγορώντας πολιτικούς και πρωθυπουργούς τους τα έχω στείλει στα email τους επώνυμα και αναλαμβάνοντας την ευθύνη των λόγων μου και των πράξεων μου.

            Όμως παρόλα αυτά σας ευχαριστώ  όλους όσους με υπομονή διαβάζετε είτε δέχεστε είτε όχι τις όποιες απόψεις μου και διαδίδεται αυτήν την προσωπική ιστοσελίδα για να ενημερωθούν όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας.

            Σας Ευχαριστώ επειδή αυτά τα δυόμιση χρόνια πίστεψα ότι κάθε Έλληνας έχει φωνή.

            Σας Ευχαριστώ γιατί οι περισσότεροι από εσάς κάνετε τον δικό σας αγώνα για να βρει αυτή η χώρα τον δρόμο της και αυτό το Έθνος και πάλι την υπερηφάνεια του.



                                                                             Φιλικά

                                                                             Άγγελος Ιακωβίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: